Beschadigd of verkeerd product ontvangen
Elk product dat wij leveren wordt vóór verzending af fabriek onder de loep gelegd, zodat Cle&Co gegarandeerd een perfect en schadevrij product levert.
Het kan echter onverhoopt gebeuren dat één van de producten, ondanks onze voorzorgsmaatregelen, schade oploopt tijdens bezorging. Ook is het mogelijk dat het verkeerde product in jouw bestelling terecht komt. Wij raden aan om bij ontvangst van je bestelling de juistheid en staat van de geleverde producten te controleren want als je de bestelling niet binnen 24 uur controleert, vervalt het recht op een schadeclaim.
In beide gevallen vragen we je een e-mail inclusief foto te sturen naar info@cle-en co.nl.
Een artikel retourneren
1. Stuur een mail naar [email protected], vermeld je ordernummer en (optioneel) de reden waarom je iets retour stuurt.
2. Voeg een kopie van de originele factuur toe aan het pakketje.
3. Stuur het product onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking terug naar XinBalance by Cle&Co:
XinBalance by Cle&Co
Brouwersgracht 168C
1013 HB Amsterdam
4. Zodra wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, ruilen we het artikel om (indien voorradig) of storten we het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug op je rekening (gerekend van het moment van terugsturen).
Tip! Bewaar altijd het verzendbewijs totdat je van ons een bevestiging hebt gehad dat het artikel door ons is ontvangen.
Kosten
De verzendkosten van de retourzending zijn voor jouw rekening. Wij vragen hiervoor je begrip.
De kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd naar XinBalance by Cle&Co worden verzonden, kunnen wij helaas niet in ontvangst nemen.
Inpaktip
Hergebruik de originele verpakking inclusief het aanwezige verpakkingsmateriaal. Zo verminder je de kans op beschadiging tijdens verzending aanzienlijk. Je kunt ook verzekerd verzenden met PostNL.
Heb je een klacht?
Wij nemen elke klacht serieus, want we hechten veel waarde aan een goede service. We reageren dan ook altijd binnen 24 uur en zullen onze uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.
Heb je een klacht, verbeterpunten of tips voor ons?
* Stuur deze dan via de mail naar [email protected]
* Schriftelijk versturen mag ook:
XinBalance by Cle&Co
Brouwersgracht 168C
1013 HBAmsterdam
* Of bel ons op + 31 (0)6 5494 3300 (maandag tm vrijdag van 09.00-17.30 uur)
Na het telefoongesprek verzoeken we je alsnog een schriftelijke bevestiging te sturen
.