Hoeveel jaar garantie heeft het door mij aangekochte artikel?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Het kan desondanks voorkomen dat een artikel na een bepaalde periode niet meer naar behoren werkt, beschadigd is of waarvan het materiaal niet in goede staat is. We hopen dat dit niet voorkomt, maar het kan helaas wel gebeuren. Wanneer dit het geval is kan je aanspraak maken op de fabrieksgarantie van 2 jaar.
Krijg ik de kosten van het verzenden van het product vergoed?
Wanneer de fabriek de klacht heeft bevestigd en akkoord heeft bevonden, zullen wij de door jou betaalde verzendkosten vergoeden. Is de klacht afgewezen dan kunnen wij de verzendkosten niet vergoeden.
Hoe dien ik mijn klacht in?
Je kunt je klacht per mail aan ons kwijt. We zullen de klacht in behandeling nemen en contact opnemen met de fabrikant. Wij nemen elke klacht zeer serieus .We reageren dan ook altijd binnen 24 uur en zullen ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.
Klachten per mail:
[email protected]
Klachten indienen per telefoon:
Tel. +31(0)6 54 94 33 00
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:30 uur.